söndag 10 maj 2015

Min dagliga inspiration




Varje dag får jag så mycket inspiration från den här lilla vännen. Om jag har frid och vilja att vara så öppen så att jag kan ta emot vill säga. Han är en av de mest generösa människor jag har haft i mitt liv. Och när jag tar emot så blir jag så överväldigad så att mitt hjärta vill brista. De senaste dagarna har jag slagits av att för honom är allting verkligt. Han är bara rakt igenom verklig. När jag möter det lilla rena hjärtat, och de där ögonen som bara ser, hur länge som helst och hur djupt som helst, då vill jag både dö och leva. Jag tycker att jag kan ana att livet i honom är mycket mer levande än livet i mig och jag vill klä av mig allt som kväver det livet som jag har fått. För en gång var jag också sådär levande och verklig och jag tror att det fortfarande finns hopp. För mig och för var och en.

2 kommentarer:

  1. WOW. I love how you find words for this; it's so big that it would be easy not to. I also think you are so right - and also very close already to being so alive and so free <3

    SvaraRadera